Jobb, nej tack?

Idag ringde förresten fruktaffären. Hon som ringde frågade om jag kunde komma dit i morgon för att jobbtränas. Det innebär alltså att managern faktiskt anställde mig då på den där intervjun. Eller något i den stilen. Jag sa dock att jag redan hade ett jobb (en liten vit lögn skadar inte) och att jag inte kunde. Faktum är att jag inte är så sugen på att jobba där, plus att han ville att jag skulle jobba där en längre period. Jag är sugen på att gå en "cowboykurs" i januari, och då har jag ändå inte tid att jobba.

Jag har en del planer i huvudet, men jag vet inte riktigt hur jag ska få dem levande. Eller få ihop dem till något som kan funka. Eller ens få dem ordnade i huvudet. Det är lite rörigt just nu och jag vet inte vad jag vill göra. Men det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0