Guitar Hero

21.50 Måndag

Idag har jag spelat Guitar Hero precis hela dagen. Yngsta sonen fick det i julklapp och han fick börja använda det redan idag, så i morse när jag vaknade var han i full gång. Jag joinade honom direkt efter frukosten och sedan dess har jag som sagt filat på mina musikaliska talanger.

Det är versionen med trummor och mikrofon och hela kitet, så det är inte bara gitarren som gått varm här, utan även trumpinnarna. Det är så himlans roligt och jag skulle kunna sysselsätta mig med det i flera veckor. Att sedan båda sönerna är trevliga och schyssta gör inte saken värre, utan det blir bara superkul!

Jag har även plattångat äldsta sonens hår ikväll. Han tyckte det var jättekul och kan inte sluta titta hur han ser ut.

Familjen är verkligen jättetrevlig, och ikväll var middagen något bättre än föregående kvällar, även om det finns en hel del som kan vara bättre också. Ikväll åt vi pommes frites, kokta morötter (inte lika hårda som förra gången), broccoli, svamp och kött. Jag åt naturligtvis inte köttet, vilket innebär att jag äter hälften så mycket som alla andra, för jag tar inte dubbelt så mycket pommes som alla andra. Det måste bli någon form av ändring på det här, jag ska nog ut på lite shoppingtur i morgon.

Jag ska in till city i morgon tänkte jag, mest för att hälsa på hos hq och fråga varför inte min inloggning fungerar och be dem titta över mitt CV. Men jag tänkte alltså försöka hitta lite vegetarianmat till mig också.

Kommentarer
Postat av: Emily

Roligt! Det skulle jag också vilja testa. Har ju provat vanligt guitar hero, men det här verkar mycket roligare. :)

2008-12-15 @ 15:40:24
URL: http://emsypemsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0