Dagens lilla inlägg

20.47 Torsdag

Det blev en jädrans massa bilder idag, jag hoppas det uppskattas. Det tog ett tag att få in alla bilder till bloggen, men det var nog värt det.

I morgon ska vi åka till campingen, och jag har packat min ryggsäck med lite kläder och så. Vi ska ju bara vara där i två nätter till att börja med, sedan måste vi hem igen. Jag tror det är rätt bra, för att liksom testa hur det är att bo på campingen. Tycker jag inte om det stannar jag kvar i stan när de andra åker tillbaka, och gillar jag det åker jag med dem igen.

Jag och koreanskan är ensamma hemma nu (vi var det aldrig innan, för tydligen låg tyskan och sov hela tiden eftersom hon var ute och partajade med sina vänner igår), men jag är rätt trött och mätt (koreanskan gjorde mat till oss två innan, gott med koreansk mat!) så jag hoppas familjen kommer hem snart så jag kan få reda på vilken tid vi ska åka i morgon. Tyskan gick ut innan, men har ingen aning om vart hon skulle.

Jag tror jag ska läsa lite i min bok jag håller på med. Den är spännande, men vill inte läsa ut den för fort. Det brukar jag göra hemma, men där har jag massa andra böcker i mitt lilla bibliotek, så det är ingen fara. Men här har jag bara en bok till, och sedan måste jag köpa engelska böcker (visserligen superbra träning) om jag vill läsa igen. Det till trots ska jag ändå fortsätta i min bok nu, blev jättesugen på det nu!

Kommentarer
Postat av: Mammica

Vilken bok läser du? Dean Koontz?

2008-12-25 @ 14:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0