Resplaner förtydligande

21.46 Torsdag

Förra inlägget var i princip tillägnat min mamma, så då är det väl inte mer än rätt att lilla pappsen får ett inlägg också. Särskilt eftersom han kommenterade ett tidigare inlägg och ville ha en detaljerad resebeskrivning.

Men Pappa! Jag har redan publicerat en minst sagt detaljerad sådan! Och det var relativit nyligen dessutom. Den finns bland annat i kategorin "Resplaner" till höger i menyn.

Jag är en väldigt duktig dotter, så för att göra det extra lätt för min käre fader länkar jag även till mitt reseinlägg här och på det här sättet: http://mittliviaustralien.blogg.se/2009/april/asien-resplan.html

Så nu har ni minst tre olika sätt att klicka er fram till det omdiskuterade inlägget. Antingen klickar man på någon av de två länkarna i det här inlägget eller på "Resplaner" i menyn.

Duger det B?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0