Tidigt i morgon

21.58 Torsdag

Nu måste jag skynda mig i säng om jag ska få tillräckligt med sömn. Vi ska nämligen fodra hästarna vid 5.30 i morgon bitti eftersom vi ska iväg på tävling. Usch, vad tidigt! Jag tänkte gå upp ännu lite tidigare för att eventuellt få en pratstund med mina kära föräldrar, så när ni läser det här, se till att ni är vid datorn hela kvällen i morgon, eller ja, idag blir det j för er. Jag tror jag går upp vid 4.45 så att ni vet det!

Jag vet inte riktigt vad jag behöver ha med mig till i morgon. Har fixat i ordning mat (pastasallad med vegkorv, stekt paprika, gurka och ärtor, plus Tortilla de patatas i bröd), och ska väl ha med mig ett par vattenflaskor eller något sånt. Så det blir säkert bra.

Idag var en rätt okej dag tror jag. Orkar inte tänka på vad vi gjort, mer än att vi åkte och handlade mat. Den här gången höll jag mig på 31,60. 10 dollar mindre än förra gången, men nu köpte jag ingen choklad, det är det som drar upp kvittonas belopp.

Men nu ska jag som sagt gå och lägga mig. Sitter med tandborsten i munnen redan. Så natti natti på er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Sara

Natti!

2009-03-19 @ 12:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0