Sydney igen

12.22 Mandag

Jag ar tillbaka i Sydney nu, akte hit i fredags efter att jag sagt upp mig. Internet dar hemma hos min vardfamilj fungerar inte, vilket ar superirriterande, sa just nu sitter jag pa HQ och utnyttjar mina 30 gratisminuter dar.

Jag har skrivit en massa till bloggen, och hade fort over det till ett USB-minne, men tydligen kan jag inte fora over det till den har datorn. Annu mer irriterande. Sa jag far nog ga till ett Internetcafe om jag ska kunna publicera det. Jag hoppas att Internet kan komma tillbaka dar hemma snart, nu har jag varit utan Internet en hel helg och det ar fruktansvart.

Det ar i alla fall superskont att vara tillbaka, och hovis kompis ringde mig idag nar jag var i duschen, sa vi far se vad det blir med det. Mamman i familjen hade som forslag att jag kunde hjalpa till att stada ut hennes mammas hus mot betalning, sa som sagt, vi far se vad jag gor harnast. Det ar i alla fall jobbigt att inte har Internet, sa jag hoppas alla har overseende med att jag inte bloggar lika ofta som jag brukar. Nar jag val har mojlighet lovar jag att skriva allt som har hant sedan i fredags!

Kommentarer
Postat av: Sara

Anna, ge oss ett livstecken!:)

2009-03-25 @ 08:57:51
Postat av: Anonym

En gång var jag utan internet i ca 40 år. Det gick det också.

2009-03-27 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0