Supernervös

07.47 Onsdag

Jag är mer än lovligt nervös nu. Kunde inte sova ordentligt inatt utan vaknade flera gånger, fast jag kände mig utvilad varje gång, så när jag vaknade en timme tidigare än jag beräknat gick jag upp ändå.

Just nu pratar jag med Lillebror på Skype och innan pratade jag med Mammica. Packningen är i princip klar, bara datorn och mat som ska ner.

Måste försöka lugna ner mig några hekton och hoppas att allt kommer bli superbra. Men det känns ändå skrämmande att flytta härifrån, även om jag kommer tillbaka i helgen. Men det kanske blir sista gången jag bor i det här huset.

Andas Anna, andas. Det kommer gå bra.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Allt kommer att gå SUPERbra! Dvs om du inte blir trampad av en häst, biten av en giftig spindel, uppäten av en haj eller kommer vilse i bushen.

Vi hörs till helgen om inte förr!

Ha det så bra! Kramar

Mammica

2009-03-03 @ 21:53:32
Postat av: Sara

Lycka till!!!!

2009-03-04 @ 08:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0