Spindelbesök

09.23 Söndag

Och nu var det söndag. Men det betyder minsann inte ledighet i den här världen. Hästarna måste ju ha mat och ridas varje dag, de vet ju inte att det är söndag.


Efter utfodringen idag hittade svensken en stor, antagligen giftig, spindel i vår trädgårds ena hörn. Jag tog naturligtvis bilder på den, och jag har länge tänkt lägga upp bilder på omgivningarna här också. Internet gör mig dock osäker på hur länge det kommer ta, men ska se om jag kan fixa det snart.

Hörde av Mammica att vi skickar opera till ESC i år. Är väl bara att hoppas på att det går bra då. Jag har ju inte följt Melodifestivalen över huvud taget i år, och ska sannning fram saknar jag det inte speciellt mycket hellre. Hade jag varit hemma hade jag naturligtvis tittat på det, men man klarar sig rätt bra utan det också.


Kommentarer
Postat av: Mammica

Aha, det är därför du försvinner när jag chattar med dig. Du håller på med annat, det var väl det jag vissty!

God söndag!

2009-03-14 @ 23:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0