Sista natten i Sydney

23.07 Söndag

Min sista natt i Sydney.

Är supertrött, vilket nog är positivt, för då kanske jag lyckas somna direkt. Annars finns risken att jag ligger vaken i femhundra timmar och bara funderar.

Hoppas morgondagen blir bra. Min väska väger just nu 27 kg, stoppade nästan precis allting i den. Men jag vet inte riktigt hur jag ska få den med mig på bussen. Det brukar vara mycket folk på morgonen, så vi får se hur smidigt det går.

Jag är minst sagt deppig för att jag måste lämna familjen nu. Men samtidigt vet jag att jag egentligen måste det. Men jag avskyr verkligen avsked.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Hoppas att du blir hämtad vid stationen!

Inte det minsta deppig för att du har den riktiga familjen på andra sidan jordklotet???

2009-03-08 @ 18:34:45
Postat av: Sara

Haha håller med! Är du inte deppig över att ha lämnat din RIKTIGA familj här? ;)

2009-03-09 @ 08:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0