Lång och god lunch

14.35 Söndag

Nu har jag haft en lång och härlig lunch. Vicki kom hem i förmiddags, men hon red ingenting och jag har inte ens träffat henne ännu. Men vi fick i alla fall ledigt  eftersom vi gjort klart allting, så det var skönt. Men nu ska jag strax ut och jobba igen.

Min lunch idag var supergod! Jag gjorde potatisgratäng och den blev perfekt! Det enda som saknades var lite mer kryddor, men det var toppenbra ändå. Till det åt jag en linsburgare som också var jättegod, och en tomat. Mumsigt värre alltså. Är så stolt över mig själv att jag faktiskt kan göra riktig mat emellanåt, och inte bara pasta och pastasås som vi åt i Sydney. Jag överraskar mig själv faktiskt. Men det är jag bara glad över.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Duktig flicka!

2009-03-15 @ 09:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0