Lånar Internet

18.15 Måndag

Just nu sitter jag utanför någons hus och snor deras Internet. Inte FON som jag hade planerat, utan Motorola. Men det går lika bra!

Först, Johanna, jag svarar jättegärna på alla dina frågor!! Men tyvärr har jag inte Internet hemma just nu, så därför kan jag inte göra det förrän nästa gång jag loggar in på någons Internet. Så ha tålamod!

Det gäller förresten alla. Jag hoppas verkligen att Internet fixar sig snart. Det är hopplöst att leva utan Internet, även om jag klarar mig rätt bra. Det jobbiga är att inte kunna uppdatera i bloggen. Jag vill ju berätta om allt jag hittar på. Men det får tyvärr vänta. För nu vet jag var jag eventuellt kan få Internetkontakt, och det är inte jättelångt hemmifrån. Så i morgon kanske jag kommer tillbaka hit. Trots att folk som går förbi tittar väldigt konstigt på mig. Men det struntar jag i.

Jag lever i alla fall, och det går framåt. Trots att jag inte har Internet så kanske jag kan få pengar i form av barnpassning. Jag har redan delat ut 250 flyers, och fler kommer det att bli. Jag har fått ett intressant svar som är ett halvt au pair jobb med 6 timmars jobb i veckan. Soft och bra.

Mer uppdatering kommer så fort jag loggar in på Internet igen! Tills dess, ha det bra mina läsare, och ha tålamod!

Kommentarer
Postat av: Emily

Allt löser sig på något sätt, men inte alltid på det bästa sättet. :P Hoppas du får till det med något jobb och så men framförallt att du trivs med vad du gör. Jag tycker fortfarande att du borde försöka skaffa jobb på en viss hästranch med trevliga människor. Man kan alltid fråga...

Puss

2009-03-30 @ 15:56:42
URL: http://emilyskabliingenjor.blogg.se/
Postat av: Wiktoria

hejsan! Hamnade på din gamla(?) blogg och upptäckte att du har varit aupair i Spanien, stämmer det? Det är nämligen så att jag ska åka som aupair i September och undrar om det behövs några speciella tillstånd eller annat då man ska vistas där under så lång tid. All information skulle vara bra! :D

2009-04-01 @ 15:38:16
URL: http://wiktoriaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0