Hinderbygge

14.34 Fredag

Nu är det lunchtid. Jag har precis ätit ris med stekta ärtor och paprika. Inte speciellt fantasirikt, men så blir det ibland. Andra måltider jag ätit hittlls har varit pasta med vegkorv, ris med köttfärs och Annas vegetariska potatis/morotsgratäng. Vet inte vad det blir ikväll, eventuellt sparar jag mig och äter middag i Sydney. Billigare så.

Idag fick vi bygga hinder åt Vicki. Skittungt att släpa bommar hit och dit. Sedan hoppade hon hingsten ett tag. Innan dess hade vi spenderat ungefär 1,5 timme bara väntat på att hon skulle komma. Vi pratade gymnasieminnen och massa sånt. Intressant att se hur de gör i Danderyd, han är från Stockholm alltså, om jag inte nämnt det.

När vi börjar jobba igen ska hon rida två hästar, och han ska rida en. De ska hoppa ute på fältet, så då är det jag som får slänga upp de tunga bommarna om de trillar ner. Men det är rätt okej ändå.

Jag pratade med Vicki innan, och hon har tydligen inte tänkt avskeda mig än i alla fall, faktum är att hon ville att jag skulle stanna så länge som möjligt. Men det kan ju ändras med tiden, så vi får se hur länge jag stannar till slut. Rätt coolt att ha på sitt CV att man jobbat för en olympisk ryttare.

Kommentarer
Postat av: Mammica

Tungt jobb! Men du blir vältränad på kuppen!

2009-03-06 @ 07:25:26
Postat av: Sara

Ja SKITCOOLT! Ska mejla ett gott recept på pasta gratäng och ett med quornlasagne! Jag antar att ni har quornfärs där?

2009-03-06 @ 08:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0