Fredag morgon

9.22 Fredag

Det är svinkallt i huset och jag önskar jag hade haft vantar på mig. Det är lite varmare utomhus, men det är ändå långbyxor och långtröja som gäller, i alla fall på förmiddagen.

Just nu har vi frukost. Jag och svensken fixade morgonutfodringen på bara en halvtimme (7.30-8.03), så det gick smidigt och lätt. Vid 10 ska vi ut och jobba igen. Han ska rida en häst och jag ska väl fixa i ordning saker och ting runt om kring. Hoppas hon inte skäller för mycket idag. Då blir man lite rädd.

Något jag glömde skriva igår var att jag fick vara med om en betäckning. Rätt intressant att se hur det går till också.

Jag har förresten tittat på de spanska nyheterna under tiden jag åt frukost. Det är tydligen väderkaos där, snö och 120km/h vind och 8 metersvågor och sånt där. Här är det bara kyligt och kallt just nu. Även om det blir lite varmare på eftermiddagarna.

Nu gick svensken ut för att rida. Jag stannar inne lite till, sedan går jag ut och ser om jag kan vara till någon nytta jag också.

Kommentarer
Postat av: B

Vi fick en hälsning från Spanien idag, med ett par CD-skivor med spansk musik. De skrev ingenting om snö...

2009-03-05 @ 23:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0