En vanlig dag hittills

14.07 Tisdag

En helt vanlig dag idag hittills. Jag tänkte ge er exakt hur en vanlig dag ser ut, men det gör jag i ett annat inlägg. Tänkte försöka göra det med bilder nämligen.

Men den här dagen blir inte helt vanlig nu efter lunch. Veterinären kommer nämligen och ska titta på ett par hästar, och sedan ska ju Vicki och svensken iväg i eftermiddag också. Nu på förmiddagen red hon tre hästar men har två kvar innan de ska åka. Svensken red en häst han också, men han lyckades flyga av. Jag såg det inte eftersom de red ute på fältet och jag var i stallet, men hästen kom springande till grinden och han kom efter, så det såg jag i alla fall.

Jag har gjort något med min arm och handled, antagligen överarbetat den. Min handled gör jätteont när jag ryktar och hela armen känns död. Plus att pekfingret på samma hand är helt dött också. Fick en stöt i den av ett stängsel, men det kan det väl inte bero på? Det var ju knappast någon kraftig stöt ändå så.

Snart ska jag ut och jobba igen. Längtar tills de åker iväg, det var så skönt att vara ensam här.

I morgon kommer eventuellt hovslagaren igen, såg det i hennes kalender på kontoret. Han har inte hört av sig igen, men han kanske väntar till i morgon då. Vi får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0