Äkta latdag

21.29 Söndag

Vilken fruktansvärt jobbfri dag det varit idag. Efter lunch (jag gick ut vid 15.30) hade Vicki fortfarande lektion med en av tjejerna, vilket hon haft sedan lunchen startade ungefär. Efter en halvtimme kom de tillbaka och då sa svensken att hon skulle rida om 1,5 timme och att vi inte hade något att göra fram till dess.


Därefter red hon bara två hästar, jag fixade frukostmaten för i morgon, vi satte på kvällstäckena och vi var klara. Mer än så var det egentligen inte, värre blir det säkerligen i morgon eftersom det är en helt vanlig dag och inte en "efter-bröllop-och-sova-över-dag".


Just nu tittar vi på So you think you can dance, och gud så duktiga de är. Önskar att jag kunde dansa som de också. Men jag får min motion och träning här på gården. Inte i dans, men i övrigt. Jag har gjort något med högra handleden så det gör ont när jag ryktar hästarna med den. Men jag överlever väl antar jag.

Jag är superdupertrött just nu, så funderar på att skippa Rove ikväll och sova istället. Hur underbart rolig han än är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0