Beslut

11.30 Onsdag

Nu har jag äntligen bestämt mig. Jag åker tillbaka till Sydney i morgon bitti, klockan 4.45 för att vara exakt. Jag hade först tänkt sova hos familjen jag bodde hos de två första nätterna, men det känns ändå bättre att fortsätta hos Jeremys familj. Det känns som om jag kommer honom närmare när jag är här helt enkelt.

De har varit helt underbara, och vi har delat minnen och tankar med varandra. Jag kommer antagligen komma tillbaka hit innan jag åker till Sverige igen i november. Det skulle i alla fall vara skönt att göra det tror jag. Jag hade egentligen inte tänkt stanna här så här länge alls, men jag är glad att det blev så.

Det kommer ta tid att förstå allting, men jag vet att det kommer gå att ta sig genom till till slut.

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du träffat vänner till honom och så också? Jag menar dte måste funnits fler vänner än du i hans liv?

2009-08-19 @ 08:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0