Fixat och klart

Tro det eller ej, men nu är jag nästan i princip redo för min resa.

Jag gick till apoteket, fick alla mina mediciner utom en som de inte hade inne, men den skulle komma i morgon.

Jag kollade synen och även om min astigmatism blivit värre så tyckte optikern inte att vi skulle fiffla med det nu precis innan jag ska iväg. Så jag får fortsätta med linserna jag har nu, men han beställde i alla fall nya som skulle komma på fredag.

Jag lämnade tillbaka mitt bankkort som ändå var ogiltigt nu.

Jag beställde tid hos frisören till på torsdag.

Dessutom är min biljett nu bokad och betald. Alltså är nästan allting klappat och klart. Ska bara hämta ut resten av mina mediciner, mina linser, klippa mig, och få svar från organisationen jag ska åka med. Så att jag vet att allting är som det ska med det också.

Det känns så skönt att inte ha en massa saker kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Emily

Grattis! Skönt det låter med att allt nästan är klart! Då är det chill de sista dagarna nu! :)

2008-11-25 @ 23:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0