Familjen Alv i telefon

Nu har jag pratat med Familjen Alv i telefon. Trots att klockan var över tio var barnen uppe och busar. Det var jättekul att prata med dem och barnen var helt vilda av glädje över att få prata med mig. Jag saknar dem. Även om det var jobbigt emellanåt så är de supersöta och jag hade inte kunnat komma till en bättre familj. Jag kommer definitivt att åka och hälsa på dem så fort jag får tillfälle!!

Så innan gick jag på lite sådana där rosa moln för att jag äntligen ringde och pratade med dem. Och Mamma Alv var jätteglad över det och jag hann även säga hej till Pappa Alv, även om det mest var de andra tre familjemedlemmarna som pratade.

Det jag borde göra nu är bestämma mig exakt för vilka kläder jag ska packa ner i väskan. Jag har nämligen lagt fram det jag tänkt ha med mig, men eftersom jag vill ha så lite vikt som möjligt med mig får jag rensa hårt. Det blir tufft, men jag vet att jag inte kommer ångra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0