Sista timmarna

Väskan är packad. Det fattas bara ett fåtal klädesplagg som hänger på tork, sedan är det klart. Väskans vikt då? 18,0 kg. Helt otroligt att jag hållit mig under gränsen den här gången. Jag som alltid brukar vara över annars. Men den här gången gick det.

Handbagaget är inte helt klart ännu, mest eftersom datorn ska ner i det, och hade den varit nerpackad hade det varit rätt svårt att blogga. Men den väskan kommer antagligen väga ca 6-7 kg, vilket också är inom den tillåtna gräsnen. Så stolt jag blir över mig själv.

Nu bör jag nog sova en stund, innan det är dags att gå upp vid tre igen. För då bär det av till Köpenhamn. Jag ska se om jag hinner skriva ett inlägg innan dess, men gör jag inte det, håll ut! Jag lovar att försöka skriva så snart jag bara kan!

Kommentarer
Postat av: Emily

Lycka till än en gång!! Jag är nog inte avundsjuk, men jag tror det här blir bra för dig. Bara för din skull skrev jag ett litet inlägg på min egna blogg. Som jag skrev där så får du se till att uppleva allt du vill uppleva där borta och bara leva! Själv ska jag ha som mål att rycka upp mig från det här smått kaosartade livet som jag har nu. Så när vi ses nästa gång hoppas jag att du är härligt brunbränd av solen, lycklig och känner dig nöjd med ditt val, och att jag har skött mig som hovmästare, rett ut alla komplicerade förhållande jag har till olika nu och att jag är lycklig i förhållande till min situation som då råder. Vi hörs av på msn och mail, samt skype om vi får tillfälle där! Uppdatering är ledordet. ;) Ha det underbart!!!! Puss puss

2008-11-30 @ 01:39:33
URL: http://emsypemsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0