Regnrusk

Förrförra natten läste jag ut min handbok jag fick från organisationen, men nu går jag igenom den igen för att ta anteckningar på sådant som kan vara extra bra att tänka på. Det är jobbigt, men det är säkert nyttigt och bra.

Sedan idag ska jag ge mig ut i regnet för att hämta mina linser. Egentligen hade jag velat ta bilen eftersom det är så blött och trist ute, men samtidigt vågar jag inte riskera att bilen krånglar igen. Skruttbil. Så jag får väl bara hoppas på att regnet håller sig borta när jag väl ska ut.

Jag väntar för övrigt på min biljett. Resebyrån skulle skicka den via mail, men jag har inte fått den ännu. Det kan bero på att pengarna jag överförde inte kommit fram ännu, men eftersom jag åker om två dagar (!!) behöver jag ju biljetten. Annars blir det lite problematiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0