Packar redan nu

Ja, jag håller faktiskt på och packar. Vilket är helt otroligt, jag menar jag brukar ju vänta till timmarna precis innan jag ska åka.

Visserligen är det bara småsaker som jag vet att jag inte kommer använda fram till avgång, dvs smycken, solglasögon, parfym och diverse småsaker. Men det känns ändå väldigt seriöst att göra det redan nu. Då har man chansen att tänka igenom både en och två gånger om jag verkligen behöver ha med mig saker och ting. Till exempel slopar jag både hårspray och mousse, det väger för mycket och jag använder det inte så ofta att jag kommer sakna det under första tiden på bortaplan.

Dessutom är det bra att lägga undan vad jag ska ha med mig redan nu, för då blir det ju lättare att städa med mindre saker över allt! Visst är jag smart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0