Nya uträkningar

Nu har jag fått ett mail av resebyrån där hon kom med ett förslag som i teorin lät bra (det var jag som fick in henne på den banan), men när jag fått prisuppgifter och snabbt räknade ut vad det skulle kosta i runda slängar slopade jag det ganska kvickt. Enligt min uträkning skulle det landa på över 41 000. Så det förslaget slänger vi nog i papperskorgen illa kvickt.

Jag har försökt göra en gissningsuträkning på vad mitt senaste förslag från förra inlägget skulle kosta. Eftersom jag inte vet alls hur mycket en biljett mellan Hanoi och Hongkong kostar på den asiatiska marknaden är det svårt att säga något exakt, men jag skulle tro att kalaset landar på någonstans mellan 22 000 och 25 000 vilket antagligen är det bästa pris jag kan lyckas få.

Det jag väntar på nu är svar från Yas och Ako om de varit och kollat priser på resebyråer i Japan, samt att Tha (min reskompis i Vietnam) skulle kolla med någon kompis i Vietnam som jobbar på en resebyrå vad biljetterna kostar där. Manu fick också i uppdrag att undersöka saken, men antagligen blir det billigare utan extrabiljetter från Sydney.

Jag hoppas verkligen det här löser sig så fort det bara går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0