Morgondagens uppgifter

Det här är min to do-lista för i morgon:

- Ringa resebyrån och höra med dem vad som händer med min resa, och speciellt priset på den
- Ringa Försäkringskassan (Mammica var så snäll och fixade den andra försäkringen idag, men den här får jag göra på egen hand)
- Gå till optikern och göra en ögoncheck
- Gå till banken och eventuellt lämna tillbaka ett kort som jag inte använder


Skulle nu det vilja sig så illa att jag måste åka in till stan i morgon igen för att betala biljetten får jag lägga in det i mina ärenden i morgon. Men jag är så trött på att betala bussen hela tiden. Sedan den 21:e oktober har jag lagt 600 spänn på mitt busskort. Man blir ju rånad på kuppen, bara för att man vill vara miljövänlig. Är det konstigt att folk väljer bilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0