Klarar inte mer

Jag tror mitt huvud håller på och sprängas, och den hår gången beror det inte på huvudvärk som så ofta annat, utan helt enkelt för att jag har för mycket problem, detaljer, priser, resrutter och ännu mer olösta problem som har med mina resor att göra.

Det är sannerligen inte lätt att lösa det här, i alla fall om man inte vill att priserna ska springa iväg allt för mycket. Över 30 000 var ju inte direkt vad jag hade väntat mig. Så nu har jag tagit hjälp av Manu i Sydney och av Yas och Ako i Japan, för att se om de skulle kunna kolla upp vad det kostar att köpa biljetterna därifrån.

Jag är så trött och var nära på att gråta av hjärnutmattning innan. Varför kan det inte vara enklare??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0