Inga svar

Snart är den här arbetsdagen slut och jag har fortfarande inte fått något svar från resebyrån. Jag får nog ta och skicka ett påminnelsemail till dem och påpeka att jag ska åka ganska snart och att jag gärna vill veta när och hur jag ska åka runt i världen i maj och juni INNAN jag åker till Australien.

Dessutom väntar jag på svar från Spanair angående det plan som ställdes in när jag åkte hem från Spanien sista gången. Jag blev strandsatt i Madrid utan att få någon information om vilka rättigheter jag hade, och Spanair ska betala minst 200 euro som kompensation. Jag skickade ett väldigt formellt och juridiskt mail i förra veckan för att göra anspråk på dessa pengar som de egentligen skulle ha betalat ut frivilligt.

Vad trött jag blir på sådana som inte behagar svara i tid på saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jasså detta har jag missat?:P!

2008-11-20 @ 12:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0