Familjen Alv

Min puls ligger just nu på 590, efter att ha ringt till Familjen Alv. Det är alltid så nervöst att prata spanska via telefon, men de svarade inte, så jag försöker lugna ner mig nu. För den som inte vet är Familjen Alv familjen jag var hos i Spanien förra året.

Jag har haft mailkontakt med dem lite sporadiskt efter att jag träffade dem senast i augusti, då lilla Alvato precis varit på sjukhuset och fick komma hem samma kväll som jag hälsade på dem. Men nu när jag ska iväg till Australien skulle det passa bra med ett telefonsamtal också. De kan vara i Valencia i helgen, och att det är därför de inte svarade. Så jag får helt enkelt ringa tillbaka senare i veckan.



Mina två små söta au pair-barn, även kända som Alvita och Alvato. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0