Bra och dåligt

Tha har inte hört av sig efter att vi pratade lite innan idag, så jag har ingen aning om han fått några prisuppgifter ännu. Det försvårar och försenar allting ytterligare.

Däremot pratade jag med Yas tidigare och han hade varit jättesnäll och gått till en resebyrå i Tokyo och frågat om biljetterna. Han hade fått reda på att biljetterpriserna i maj inte är satta ännu, och att de inte kommer förrän i januari. Trots att jag alltså inte har fått några exakta priser vet jag ändå ungefär vad de ligger på.

Jag kan inte göra mycket åt någonting just nu, men jag känner mig så maktlös eftersom jag satt mig i en situation där jag bara kan vänta på att få svar från Tha. Jag hoppas verkligen jag får det snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0