Beslutet

Nu har jag till slut bestämt mig för hur jag ska göra. Jag får helt enkelt boka en biljett till Sydney nu, och vänta till januari med resten av resorna. Det känns som en chansning, men å andra sidan tror (framför allt hoppas) jag att det kommer bli billigast så.

Så nu väntar jag bara på att få svar från resebyrån. Därefter ska jag skicka iväg ett mail till organisationen jag ska åka med. Jag har redan betalat dem, så jag hoppas att de inte blir för irriterade att det blir så nära inpå. Sedan måste jag prata med Försäkringskassan igen och stämma av med dem om jag ska få stå kvar hos dem eller inte.

När allt detta är klart har jag bara småsaker kvar att göra, som inte borde vara speciellt problematiska. Men man ska aldrig säga aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0