Au pair i London

Alldeles precis fick jag ett väldigt oväntat telefonsamtal till mobilen.

Det var dolt nummer och jag svarade "Hej, det är Anna." precis som jag brukar göra. Det var bara det att det var en engelsk röst som svarade tillbaka. Jag trodde det var något i stil med att jag "vunnit" något och att han skulle fråga efter mitt kontonummer, man läser ju så mycket om det just nu, så det hade inte förvånat mig.

Men det var det inte.

Mannen frågade om jag pratade engelska och om jag ville komma till London som au pair. Lite smått förvånad svarade jag att jag ska till Australien och då tackade han och sa hej då. Och där satt jag med telefonen i handen och undrade vad som precis hänt.

Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0